آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

مانند آب خوردن سفر کنیم!


مانند آب میوه خوردن سفر کنید!


من و زنم مدت زیادی بود انگیزه یک مسافرت چند هفته ای سیاحتی به امارات رو داریم؛ شاید شما هم این تجربه رو داشتید که در مدت روز، چندین پیامک از آژانس‌های مسافرتی دریافت کنید. ابتدابا تعدای از شماره‌های دریافتی تماس حاصل کردیم، اما خیلی به دلمون ننشست، از طرف دیگر هم چون یک دفعه برنامه ریزی کردیم، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتیم، ترجیح هر دوی ما این بود که بتونیم با توجه به کوتاه مدت بودن سفر، ساعت پرواز و محل اقامت مان در استانبول رو جوری انتخاب کنیم که بتونیم حداکثر استفاده از زمان را ببریم.


کم کم داشتیم از خیر سفر می‌گذشتیم که یکی از دوستانمان پرسید: «حالا که شما انقدر دوست دارید برنامه‌ سفر را خودتان بچینید چرا به صورت آنلاین بلیط نمی‌خرید؟!» اما مساله ما فقط بلیط نبود، ما باید هتل هم رزرو می‌کردیم، اینطوری شد که دوستمان به ما سفرستان را معرفی کرد، دوست ما تجربه‌ خرید بلیط هواپیما رو داشت و به ما گفت تا حالا هتل رزرو نکرده، اما انقدر از خرید بلیطش راضی بود که بخواهد به ما اینجا را پیشنهاد کند.


ابتدا با کمی تردید به سراغ این کار رفتم، شاید همان حس تردید و دودلی که خیلی از ما زمان خرید اینترنتی با آن مواجه می شویم، چراکه مبلغ کمی هم نبود و من به این فکر می‌کردم که اگه مشکلی زمان خرید پیش بیاید چکار باید انجام دهم! برهمین اساس پیش از خرید آنلاین با پشتیبانی تماس گرفتم، خانم خوش‌برخوردی که آنسوی خط بود حس خیلی خوبی به من داد و با حوصله به همه سوال‌هایم جواب داد و من متوجه شدم می توانم چه خدماتی رو به صورت آنلاین رزرو کنم. زمانیکه تلفن را قطع کردم، کاملا از تصمیم برای خرید از سفرستان مطمئن شدم.


سایت سفرستان طراحی راحت و خوبی داشت، اول به بخش هتل رفتم و با انتخاب هتل به مرحله‌ بعد راهنمایی شدم، چند گزینه برای هتل داشتم، سایت این امکان رو به من می‌داد که اطلاعات و عکس‌های هتل رو بررسی کنیم و بالاخره توانستیم همان چیزی را که می‌خواستم انتخاب کرده، خیلی راحت و سریع اطلاعات رو تایید و در پایان به صفحه‌ پرداخت رسیدم. البته باید بگم که از همان ابتدا عضو سایت شده‌ بودم.


همین مراحل رو برای خرید بلیط هم انجام دادیم؛ برای اطمینان با دفتر سفرستان یک بار دیگه تماس گرفتیم تا در مورد رزرو اتاقمان مطمئن شویم. وقتی به استانبول رسیدیم و کلید اتاق را تحویل گرفتیم، به حدی رزرو هتل، خرید بلیط و سفر به ما چسبید که تصمیم گرفتیم همین لحظه تجربه‌ خریدمان را به اشتراک بگذاریم. فکر کنم برای کسانی مثل ما که می خواهند برنامه‌ سفر را خودشان هماهنگ کنند، بهترین انتخاب است.

 

آیا تفاوتی میان ساختار سایت کم هزینه و پرهزینه هست ؟

آیا اختلافی میان ساختار سایت کم هزینه و گران وجود دارد ؟

اختلاف در قیمت طراحی وب سایت, دلایل اوج گرفتن قیمت طراحی سایت

اولین پرسشی که اکثر از افرادی که به دنبال ساختن طراحی سایت هستند از ایفانت دارند ، قیمت طراحی وب سایت است . حدودا اکثر این افراد در پرسش بعدی خود درمورد اختلاف طراحی سایت ارزان و گران سوال دارند و مایل هستند که بدانند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه   طراحی سایت ارزان   آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

گرافیک
دومین مسئله ای که میتواند باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک سایت شود ، گرافیک درخواستی از طرف مشتری میباشد. طراحی سایت گرافیکی مطابق با قواعد سئو میتواند یکی از نکاتی باشد که باعث افزایش هزینه طراحی سایت شود. بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی یک سایت برای کسب و کار خود میباشند ، به دنبال داشتن یک وب سایت بسیار زیبا از نظر ظاهری میباشند به همین دلیل برای طراحی چنین وب سایت هایی ، علاوه بر برنامه نویس و طراح سایت ، گرافیست نیز میبایست وقت زیادی را صرف طراحی قالب و تصاویر و ... کند به همین دلیل این مسئله نیز میتواند باعث کم یا زیاد شدن هزینه ها شود. هرچه گرافیک یک سایت افزایش یابد به طور حتم هزینه طراحی آن نیز افزایش خواهد یافت و طبیعتا هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد ، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.

بهینه سازی داخلی
سومین نکته ای که باعث افزایش یا کاهش هزینه طراحی یک وب سایت میباشد ، بهینه سازی داخلی سایت میباشد. با مطالعه آموزش سئو و بهینه سازی سایت میتوانید از تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین مطلع شوید و بدانید که برای پیشرفت در نتایج گوگل ، برای کسب رتبه های بهتر و مناسب تر در گوگل نیاز به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در هنگام طراحی سایت میباشید. برخی از کاربران تصور میکنند که برای کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل تنها چگونه نوشتن محتوای وب سایت مهم است ، در شرایطی که قبل از هرگونه کار محتوایی ، نیازمند به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در سایتتان میباشید ، به همین دلیل هرچه میزان سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.


توصیه های شگفت انگیز پتینه برای تحول دکوراسیون دیوار

توصیه های شگفت انگیز پتینه برای تحول طراحی دکوراسیون منزل

روش های باحال پتینه برای تغییر دکوراسیون منزل:


لازم نیست حتما شما حرفه‌ای باشید. با فهمیدن چند توصیه اسان می‌توانید دکوراسیون زیبا برای منزل تان درست کنید.

دیوارهاازجمله موثرترین قسمت‌های طراحی خانهند. زیرا که رنگ آنها اثر بسزایی در ظاهر منزل و روحیه حاضرین آن دارند. بااین حال آسیب‌پذیرترین سطوح خانه نیز به حساب می‌روند چون اتصال تابلوها پرده‌های زینتی برخورد ابزار خانه باعث صدمه دیدن آنها می‌شود.

لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید این عیوب را رفع کنید. علاوه بر این گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌های زیاد شوید و وسایل خانه‌تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می‌توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

1 - تکنیک پتینه با اسفنج :
این تکنیک یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین روش‌های ایجاد طرح روی دیوارهاست. ابتدا زمینه دیوار را رنگ‌آمیزی کنید و سپس یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت ضربه‌ای به دیوار بزنید. توجه داشته باشید که ابتدا اضافه‌های رنگ را توسط روزنامه بگیرید و سپس اقدام به رنگ‌آمیزی کنید.

2 - تکنیک پتینه با پارچه :
این شیوه نسبت به روش اسفنج، وقت بیشتری از شما می‌گیرد. برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی تکه پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آنها را مچاله کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید. سپس به حالت ضربه‌ای روی دیوار بزنید.
البته جور دیگری هم می‌توانید از تکنیک پارچه استفاده کنید. به این ترتیب که مستطیلی به عرض 15 سانتی‌متر و طول 20 سانتی‌متر از پارچه‌ای ببرید. در حالی که با دست 2 سر پارچه را گرفته‌اید آنها را خلاف جهت هم بپیچانید. لوله پارچه را به رنگ آغشته کنید و مانند یک وردنه روی دیوار بکشید. هر بار که پارچه باز شد، این کار را تکرار کنید.

3 -‌ تکنیک بافتدار کردن دیوار در پتینه :
در بافت‌دار کردن دیوار روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله ترکیب پودر مل، روغن الیف، آب و رنگ روغنی ساختمان برای بدست آوردن خمیری نسبتا شل تا در بافت دار کردن دیوار استفاده شود. البته می‌توانید مقدار آب و پودر مل را برای رسیدن به غلظت دلخواه تغییر دهید.

4 ‌- تکنیک رنگ‌برداری :
این تکنیک هم توسط پارچه اجرا می‌شود. اما با این تفاوت که این بار پارچه رنگ اضافی روی دیوار را به خود جذب می‌کنند. ابتدا دیوار مورد نظر را آماده کرده و رنگی را با قلم مو به صورت نیمه رقیق بر روی دیوار بکشید. حالا یک دستمال نخی زبر را که به صورت مچاله در آورده‌اید را به دیوار خیس به صورت ضربه‌ای بزنید. به این ترتیب رنگ از روی دیوار برداشته شد و همزمان با انتقال رنگ، نقش مچاله شده پارچه روی دیوار باقی می‌ماند.

5 - تکنیک راه راه کردن دیوار در پتینه :
این روش بیشتر مناسب اتاق‌های خواب است. البته باید توجه داشت که نباید باعث شلوغ به‌نظر رسیدن اتاق شد. برای مثال می‌توان از این روش تنها برای دیوار سمت تختخواب استفاده کرد. ابتدا نقطه وسط دیوار را پیدا کنید سپس 5/7 سانتی‌متر از هر سمت این نقطه به اطراف حرکت کنید. بدین ترتیب اولین نوار 15 سانتی‌متری ایجاد خواهد شد. به همین طریق تمام دیوار را به نوارهای 15 سانتی‌متری تقسیم کنید.
با استفاده از شاقول خطوط را ترسیم کنید یا از نقطه‌چین‌های بزرگ استفاده کنید و تا پایین دیوار بکشید. سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامت‌گذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود. در نهایت به صورت یکی در میان این قسمت‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. شما می‌توانید الگوهایی را نیز به شکل دایره یا مثلث از مقوا جدا کنید و بین این خطوط قرار دهید. البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید داخل این الگو‌ها را رنگ کنید باید طوری آنها را طراحی کنید که وسطشان خالی باشد.
 
در تمام روش‌‌های فوق هم‌خوانی رنگ‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین، هنگام رنگ کردن نکات زیر را رعایت کنید :
_  در تکنیک رنگ‌برداری سرعت عمل مهم‌ترین مساله است، زیرا ممکن است لایه رنگ به سرعت خشک شود و رنگ‌برداری آن به سرعت انجام گیرد. در این صورت می‌توانید ابزار را به کمی تینر روغنی آغشته کنید و به سطح رنگ بمالید. پس از آن‌که ابزارتان (پارچه، کیسه پلاستیکی و...) به رنگ آغشته شد آن را با ابزار دیگری عوض کنید.




مثل آب میوه نوشیدن سفر کنید!


مثل آب میوه خوردن مسافرت کنید!


من و همسرم زمان بسیاری بود انگیزه یک مسافرت چند روزه سیاحتی به امارات رو داشتیم؛ شاید شما هم این تجربه رو داشتید که در عرض روز، تعدادی پی ام از محل های مسافرتی دریافت کنید. اول با چند تا از شماره‌های دریافتی تماس گرفتیم، اما خیلی به دلمون ننشست، از طرف دیگر هم چون یک بار برنامه ریزی کردیم، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتیم، ترجیح هر دوی ما این بود که بتونیم با توجه به کوتاه مدت بودن سفر، ساعت پرواز و محل اقامت مان در استانبول رو جوری انتخاب کنیم که بتونیم حداکثر استفاده از زمان را ببریم.


کم کم داشتیم از خیر سفر می‌گذشتیم که یکی از دوستانمان پرسید: «حالا که شما انقدر دوست دارید برنامه‌ سفر را خودتان بچینید چرا به صورت آنلاین بلیط نمی‌خرید؟!» اما مساله ما فقط بلیط نبود، ما باید هتل هم رزرو می‌کردیم، اینطوری شد که دوستمان به ما سفرستان را معرفی کرد، دوست ما تجربه‌ خرید بلیط هواپیما رو داشت و به ما گفت تا حالا هتل رزرو نکرده، اما انقدر از خرید بلیطش راضی بود که بخواهد به ما اینجا را پیشنهاد کند.


ابتدا با کمی تردید به سراغ این کار رفتم، شاید همان حس تردید و دودلی که خیلی از ما زمان خرید اینترنتی با آن مواجه می شویم، چراکه مبلغ کمی هم نبود و من به این فکر می‌کردم که اگه مشکلی زمان خرید پیش بیاید چکار باید انجام دهم! برهمین اساس پیش از خرید آنلاین با پشتیبانی تماس گرفتم، خانم خوش‌برخوردی که آنسوی خط بود حس خیلی خوبی به من داد و با حوصله به همه سوال‌هایم جواب داد و من متوجه شدم می توانم چه خدماتی رو به صورت آنلاین رزرو کنم. زمانیکه تلفن را قطع کردم، کاملا از تصمیم برای خرید از سفرستان مطمئن شدم.


سایت سفرستان طراحی راحت و خوبی داشت، اول به بخش هتل رفتم و با انتخاب هتل به مرحله‌ بعد راهنمایی شدم، چند گزینه برای هتل داشتم، سایت این امکان رو به من می‌داد که اطلاعات و عکس‌های هتل رو بررسی کنیم و بالاخره توانستیم همان چیزی را که می‌خواستم انتخاب کرده، خیلی راحت و سریع اطلاعات رو تایید و در پایان به صفحه‌ پرداخت رسیدم. البته باید بگم که از همان ابتدا عضو سایت شده‌ بودم.


همین مراحل رو برای خرید بلیط هم انجام دادیم؛ برای اطمینان با دفتر سفرستان یک بار دیگه تماس گرفتیم تا در مورد رزرو اتاقمان مطمئن شویم. وقتی به استانبول رسیدیم و کلید اتاق را تحویل گرفتیم، به حدی رزرو هتل، خرید بلیط و سفر به ما چسبید که تصمیم گرفتیم همین لحظه تجربه‌ خریدمان را به اشتراک بگذاریم. فکر کنم برای کسانی مثل ما که می خواهند برنامه‌ سفر را خودشان هماهنگ کنند، بهترین انتخاب است.

 

دومین لپ تاپ باریک دنیا به بازارامد


اولین لپتاپ باریک جهان رونمایی شد

یک کارخانه آسیایی از اولین   لپتاپ باریک جهان  در نمایشگاه کامپیوتکس چهره برداشت.

به گفته مهر، کمپانی های مطرح در زمینه تولید کامپیوتر های شخصی با مبارزه بر سر کاهش ضخامت لپ تاپ های خود با یکدیگر رقابت جدی را شروع کرده . برای مثال شرکت اپل با ساخت آخرین مدل لپ تاپ مک بوک خود به ضخامت ۱۳.۱ میلیمتر و شرکت اچ پی هم با ساخت لپ تاپ ۱۰.۴ میلیمتری پا به عرصه این رقابت گذاشته اند.

شرکت Asus هم در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان جدیدترین لپ تاپ خود با نام ZenBook ۳ در معرض دید همگان قرار داد. این لپ تاپ به ضخامت ۱۱.۹ میلیمتر است.

وزن  ZenBook ۳ از آخرین مدل لپ تاپ مک بوک اپل ۱۰ گرم سبک تر و قطر آن ۱.۵ میلیمتر باریک تر از مک بوک است.

بدنه محصول جدید ایسوز از آلیاژ آلمینیومی ساخته شده که در صنعت هوا و فضا از آن استفاده می شود که این امر باعث افزایش مقاومت ۵۰ درصدی آن نسبت به سایر لپ تاپ های موجود در بازار می شود.

صفحه نمایشگر این لپ تاپ ۱۲.۵ اینچ،  وضوح آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و دارای صفحه Gorilla Glass ۴ است.

حاشیه دور صفحه نمایشگر به ۷.۶ میلیمتر کاهش یافته تا نسبت صفحه به بدنه ۸۲ درصد افزایش یابد.

صفحه نمایشگر ZenBook ۳ دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه ای است و از آخرین نسل پردازشگر i۷ برخوردار و دارای حافظه رم ۱۶ گیگاباتی و SSD یک تراباتی است.

در لپ تاپ های جدید محصول ایسوز، سیستم خنک کننده ای وجود دارد که از یک فن پلیمری کریستال مایع به قطر ۳ دهم میلیمتر و یک لوله گرما با آلیاژ مس برای خارج کردن حرارت دستگاه استفاده می شود.

باتری این لپ تاپ ۴۰ Wh لیتیوم پلیمر است که می تواند تا ۹ ساعت شارژ داشته باشد.

در ZenBook ۳ درگاه USB-C برای انجام سریع شارژ وجود دارد که ظرف مدت ۴۹ دقیقه می توان ۶۰ درصد باتری را شارژ کرد.

لپ تاپ های جدید ایسوز در سه رنگ آبی، خاکستری و رز گلد عرضه شده اند و قیمت آنها از ۹۹۹ دلار تا یک هزار و ۹۹۹ دلار با توجه به نوع حافظه و سیستم پردازشگر متفاوت است.